واقعا چرا جواب نمیدین؟
سرماخوردگی

۲ پاسخ

دکتر نیست من زنگ زدم جواب ندادن زنگ زدم ب دارو خونه کنار مطب گفتم آقا دکتر نیس. گفت چهل روزه هست ویزیت نداشته بعد دوبارع یبار دیگ همسرم حضوری رفت گفت فق منشی بوده

دکتر که نیستن، مامانن ،حتما عزیزتون رو با توجه به اینکه مجدد عطسه و سرفه داره ببرید دکتر ممکن آلرژی هم باشه
به هر حال دید دکتر مهمه

سوال های مرتبط

مامان آنید مامان آنید ۴ ماهگی