من ۵سیسی میدادم بچم لب به هیچ غذایی نمزد ازوقتی قطعش کردم انقد خوب میخوره منم دیگه مولتی ندادم بهش
زینک یبوست میکنه اگر یبوست نداره همون ۵ بده اگر نه یبوسته ۲ونیم سیی سی بده
دکتر واسه پسرم ۳.۵ سی سی گفت
من دو نیم سی سی میدم
۵ رو دادم دیدم خیلی زیاد میخوره شبا نمیتونه از معده درد بخوابه
من ۴ گاهی ۳ سی سی میدم
دکتر پسرمگق۴ سی سی
برای اشتها خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.