۷ پاسخ

من ۵سیسی میدادم بچم لب به هیچ غذایی نمزد ازوقتی قطعش کردم انقد خوب میخوره منم دیگه مولتی ندادم بهش

زینک یبوست میکنه اگر یبوست نداره همون ۵ بده اگر نه یبوسته ۲ونیم سیی سی بده

دکتر واسه پسرم ۳.۵ سی سی گفت

من دو نیم سی سی میدم
۵ رو دادم دیدم خیلی زیاد میخوره شبا نمیتونه از معده درد بخوابه

من ۴ گاهی ۳ سی سی میدم

دکتر پسرم‌گق۴ سی سی

برای اشتها خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی