۸ پاسخ

خواهرم دو قلو داره مولفیکس استفاده میکنه. میگه جذب ش و چسب بغل پاش از بقیه پوشاکاااا بهتر. شیرخشک م اپتامیل

من واسه نی نی مولفیکس گرفتم شیر هم اپتامیل

مای بیبی شیر خشکم هر کدوم بهش ساخت

من که مولفیکس خریدم شیرم فعلا اپتامیل اکثرا کفتن نان یوبست میاره

مای بیبی استفاده میکنم راضیم ،اپتامیلم ۲هفته دادم یبوست شد ببلاککانفورت میدم

من مولفیکس استفاده میکنم دوتا بچه هامم مولفیکس میزدم شیرخشکم آپتامیل میدم

من مولفیکس گرفتم

من مولفیکس گرفتم سایز یک یه بسته ۴۰تایی

سوال های مرتبط

مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱۲ ماهگی