۳ پاسخ

منم خیلی اذیت بودم
اصلا نشستن و بلندشدن که بماند،حتی دراز کشیده از این پهلو به اون پهلو هم نمیتونستم بشم
روزای اخر خیلی سخته
انشالله به سلامتی به دنیا بیاد نی نیت و سالم و سلامت بغلش کنی

طبیعیه مال منم سمت چپم درد می‌کنه

واااااااااااااای باد بارداریه افتاده من الان رگ سیاتیکم گرفته نمیتونم راه برم

سوال های مرتبط