۳ پاسخ

پسر منم ازوقتی دستاشو میخوره دیگ کمتر پستونک میخوره برا موقع خابش میخوره ولی من دوست دارم بخوره چون خیلی کمه ب ادم پسرم حتی تو حمومم پستونک دهنش بود ک اروم بمونه الان دیگ ن

فداسرت بهتر
پستونک تا ۶ماهگی اکیه بعدش باید ترک کنن . خودش اروم و اقا کذاشت کنار باید ازش متشکر باشی مادر

شما دوست داشتی اون دوست نداشته🤣

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی