پسر من پستونک بی بی لند طرح ارتودنسی داره
دختر من اونت رو چند باری گرفت دیگه نگرفت
عادیه دوس دارن دستاشون بخورن بااینکه پستونکم هست
دختر من أنواع پستونک داره اصلا نمیخوره ، اونت ،بیبی لند، هی اورشی و چند نمونه دیگه وقتی میخوره اوقش میاد، بنظرتون پستونکی هست که بگیره ؟بیبی لند که نزدیک دهنش ببرم پس میزنه
دختر من اونت بزور میگیره گاهی اوق میزنه بیشتر
پسر منم نگرفت
پسر منم همین مدل داره پستونک
ولی نمیخوره و دستاشومشت میکنه میزاره دهنش
دختر من خیلی این پستونکو دوست داره
آره بی بی لند میگیره پسرم
دختر من فقط اونت گرفت
اره دختر من بی بی لند میگیره از روز اول دادمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.