۸ پاسخ

اره من میزنم

اره ميخوره انگار يه بلاگر تو اينستا استفاده كرده بود ميگفت برعكس بزنين به سر پستونك

پستونک اونت اگر داری
بیبی لند ارتودنسی از این ساده ها بخر سریش رو کج بزار روش میخوره بهش
من با پستونک بیبی لند طرح اونت این مشکل و دارم

بذار توی قاب خودش یا قاب محافظ پستونک بخر

اره میخوره بهش

منم دنبال سرشیشه چیکوام سرشیشه دخترم حس میکنم زیادی براش گشاده همش میپره گلوش.باید نیم قطره پیداکنم...خیلیم بدگیرمیاد توشهربابام اینا

اونا که دوتایین قاب دارن دیگه
مگه تکی خریدید شما؟

نه بی بی لند طرح اونتم سری نداره

سوال های مرتبط