۷ پاسخ

نوک سینتو یکسره ماساژ بده اسکات برو از پله بالا پایین برو

آره‌ ینی سرش پایینه بعدم اون طفلی جا نداره که بخواد بچرخه نگران نباش

الان عکسه چه ربطی‌به سوالت داشت؟

بله یعنی پایینه اوکیه نترس

عزیزم شما پیش کدوم دکتر میرفتین من پیش هرکس رفتم راضی نبودم

۴۰ هفته دیه برای ای سوالا دیره فک کنم ..چون‌ مهم‌نیس الان باید بیاد بیرون بچهه

تو چ عجیبی سزارین نمیخای

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی