۳ پاسخ

والا به دردم نخورد همون رفلاکسشو داشت

من هنوز استفاده میکنم
شما دارو چی میدی رفلاکس پنهانه ؟

برای رفلاکس دارو هم میدی؟چه دارویی؟

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی