مارک و شیب تشک آنتی رفلاکس چند باشه خوبه

۴ پاسخ

تشک نیارا دی‌روحه بود اما تا همون سه ماه و نیم فقط استفاده کرد
راضی بودم

کیدیزولم صبحا بهش میدم شبا فاموتیدین برا رفلاکس
دکتر گف بهتر نشه قرص بهش میده

پسر من رفلاکس پنهان داره
شیر بیومیل ای ار میخوره قبلش کلی شیر عوض کردیم
الان یک ماهه این و میخوره
تشکم براش خریدم مارک شو نمیدونم والا ولی خوب بود براش
البته پسر شما الان سنش بیشتره
قل میخوره پسر من تازگیا قل میخوره ازش نمیذارم دیگه

میگن این تشک‌ها اصلا خوب نیست
فوق تخصص گوارش ب من گفت اصلا به درد نمیخوره همون‌داروش رو بخوره بعد از هر بار شیر خوردن هم‌۲۰ دقیقا عمودی نگهش دار کافیه…

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی