کی عاشقه شکلاته😁😁 😋میرم بیرون باید بگیرم

تصویر
۱۲ پاسخ

واوووو🤤

من تو رژیمم انقدر دیگه زده شدم از شیرینیجات هوس نمیکنم

من عاشق خود شکلاتی و همه چیزهای شکلاتی

این شکلات خییییییییییلی خوشمزه س😍😍😍مادرشوهرمینا داشتن رو میزشون بود،من هر دفعه میرفتم ازش میخوردم،فکر کنم من تمونش کردم🤣🤣🤣🤣

من قبل بارداری دوس داشتم ولی تو بارداریم از شیرینی بدم میومد فقط چیزا ترش میخوردم الانم بی میل شدم برا شیرینی🚶🏼‍♀️

من تاحالا ازین شکلاتا نخریدم هرکی میاد خونمون میاره منم باز نمیکنم همون و میبرم خونه یکی دیگه😂

تو دوست خوب منی🍬😂❤

من ولی فقط شکلات کاکائوی جونم میره براش

به به خیلی دوست دارم حیف رژیمم 😃✨

مننن روزانه خداقل چهارتا باید بخورم

من باقلوااااا😭میمیرم براش

مننن
همش نگرانم دیابت بگیرم بعد بارداریو زایمان اینطور شدم

سوال های مرتبط