سلام خانوما،واکسن کزازو هفته چند بزنم؟

۷ پاسخ

من‌۳۱هفته زدم‌دوروز پیش

من ۳۰ هفته زدم

۳۴ زدم

خیلی واجبه؟ من نزدم

۲۸ تا ۳۲ هفتگی

28هفتگی منم هفته بعد باید بزنم دکترم نامه داده

من الان زدم

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری