۵ پاسخ

من قشنگ بهش دارچین میزنم برشای نازک .مایه کیک میریزم نصفشو ی لایه سیب بعد بقیه مواد ی لایه هم روش بعدم بهش دارچین و پودر قند دوباره میپاشم میزارم فر

ته قالب میریزم

تصویر

من بعد اینکه قالبو چرب کردم میچینم زیرش بعد روش شکر و دارچین میپاشم بعد یه لایه از مایع کیک میریزم بعد دوباره سیب و شکر و دارچین بعد باز مایع کیک عالی میشه

هردومدل هست گلم، اونی که ته میذاری رو باید زیرش شکر کاراملیزه شده بریزی، اونی که تاپینگ هست روشو دارچین میریزن و وقتی پخت کیک گریل رو روشن میکنن یکم رنگ بگیره، ته ظرف نمیره گلم

بنظرم یه کم ک توی فر گرفت بعد بریزی روش اوجورتهنشین میشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ماهلین مامان پرنسس ماهلین ۲ سالگی