من قشنگ بهش دارچین میزنم برشای نازک .مایه کیک میریزم نصفشو ی لایه سیب بعد بقیه مواد ی لایه هم روش بعدم بهش دارچین و پودر قند دوباره میپاشم میزارم فر
ته قالب میریزم
من بعد اینکه قالبو چرب کردم میچینم زیرش بعد روش شکر و دارچین میپاشم بعد یه لایه از مایع کیک میریزم بعد دوباره سیب و شکر و دارچین بعد باز مایع کیک عالی میشه
هردومدل هست گلم، اونی که ته میذاری رو باید زیرش شکر کاراملیزه شده بریزی، اونی که تاپینگ هست روشو دارچین میریزن و وقتی پخت کیک گریل رو روشن میکنن یکم رنگ بگیره، ته ظرف نمیره گلم
بنظرم یه کم ک توی فر گرفت بعد بریزی روش اوجورتهنشین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.