۱۰ پاسخ

این بی بی چک چه مارکیه؟

این مارک عالیبه من سری قبلی۱۷روز عقب انداختمم دوبار زدم منفی بعد چند روز ش م از استرس نکران نباش

منفی گلم🙂ایشالا سری بعد

میخای برو ازمایش بده بی بی چکای خاهرم همش منفی میشدبعد20روز رف ازمایش مثبت بود😕

اقدام داشتی برای بارداری؟؟
منم هرماه سرموقع میشدم این ماه دهنم سرویس شده الکی نمیشم

منفیه نگران نباش

منفیه عزیزم

این درسته دیگه بعد ۱۶ روز باید معلوم بشه
میخای ی مارک دیگه بزن بازم

منفیه

این درسته دیگه منفیه

سوال های مرتبط