خانما گلو دردم با بینی هام کیپ چکار کنم 😔😔🙄
فرزند پروری
باردارب

۲ پاسخ

سعی کن مایعات زیاد بخوری مخصوصا اب میوه طبیعی پرتقال خیلی بهت کمک می کنه یه شربت دیفن هیدرامین بخر هر ۶ ساعت یه قاشق غذا خوری غرغره کن اگه بعد چهار روز خوب نشدی یا بدن درد گرفتی تب داشتی حتما برو دکتر

سریع برو دکتر دارو بگیر تا به سرفه نبوفتی من به‌خاطر این مریضی لعنتی و سرفه سرویکسم از ۳۲ اومده ۲۶☹️

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری