۴ پاسخ

سلام کاش عکس چهار قلوهارو بزارید خیلی دوسدارم ببینم😍😍😍

خیلی کم کوچلو قوس داره‌. پسر من زیاده‌ والله دکتر درست حسابی نداریم. دوتا بردم ارتوپد گفتن چیزی نیست .
تازه پسر من خیلی بدتره

همسن هستن

اینم از جلو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی