سلام به همه ما فردا واکسن دو ماهگی داریم😔

۵ پاسخ

ما هم داریم
با تاخیر 1هفته
استرس دارم🙄

قبلش اینکه واکسنش رو بزنی قطره استامینوفن بده من این کار رو کردم اصلأ اذیت نکرد

خیلی راحته نگران نباشین روز اول مرتب هر ۴ ساعت پاراکید بدین و کمپرس سرد

ما که ۴ روز پیش زدیم خداروشکر گذشت فقط روز اول خیلی جای واکسنش درد میکرد

منم همینطور😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی