۷ پاسخ

عزیزم زیر نظر کدوم دکتر بودی مراغه سزارین اختیاری کرد؟؟شکم اول بودی؟چقدگرفت؟

من برای دخترم شیاف گلیسیرین می‌زارم چون متاسفانه هر چهار روز شکمش کار می‌کنه

من بچم هر چهار روز دفع داره خیلی اذیت

من ۴ روز کار نکرد بهش یه کم خاکشیر با آب جوشیده و ی قند در ح د دو قاشق چایخوری دادم

اگه شیر خودتو میدی ترنجبین دم کن خودت بخور بعد شیرش بده

سلام عزیزم خبی احسان کوچولوت چطوره دلتنگت شده بودم
شیرخودتوبهش میدی؟

برو داروخانه شیافت شکم کارکن نوزاد بگیر

سوال های مرتبط