۵ پاسخ

ن بابا ربطی نداره. من برا دختر دومم باردار ک بودم خیلی تکوناش کم بود ب دنیا ک اومد هم کولیک داشت هم رفلاکس

این دیگه از کجا درومد😅

کولیک نه
میگن قولنج میشه
من هروقت شکمم سرما میخورد میفهمیدم بچه هم تو شکمم بیقرار میشد

بسم الله بحق چیزای نشنیده...لابد میگن تکون نخوره هم مرده😑😑

😐😐😐😐این از کجا در اومد

سوال های مرتبط