ن بابا ربطی نداره. من برا دختر دومم باردار ک بودم خیلی تکوناش کم بود ب دنیا ک اومد هم کولیک داشت هم رفلاکس
این دیگه از کجا درومد😅
کولیک نه
میگن قولنج میشه
من هروقت شکمم سرما میخورد میفهمیدم بچه هم تو شکمم بیقرار میشد
بسم الله بحق چیزای نشنیده...لابد میگن تکون نخوره هم مرده😑😑
😐😐😐😐این از کجا در اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.