زیاده رفلاکس میگیزه شیر خودت بده ۳۰تام کمکی
نه چرا طوری باسه
من اصلا به زیاد و کمش فکر نمیکنم به این فکر میکنم بچه با چند سی سی آروم میشه و میخوابه
زیاده بچه ها نمیفهمن کی سیر میشن میخورن تا دلدرد بشن نده درگیر کولیک میشی
همون ۳۰ تا کافیه تازه میگی شیر خودتممیدی
زیاد نده رفلاکس میگیره
نه زیاد نیس با هرچقد سیر میشه همونقدر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.