سلام خانوما ختنه ب چ روشی و چ زمانی بهتره؟

۶ پاسخ

حلقه

من چهل و پنج روز بود با لیزر ختنه کردم بچمو راضی بودم

یک ماهگی،حلقع

هرچه زودتر بهتر من به روش حلقه میخوام چند روز دیگه ختنه کنم

من ۱۵ روز پیش به صورت سنتی
دیگه یکی دو ماهش شد ختنش کن

من ۲ روزه با حلقه انجام دادم عالی بود بچم اصلا هیچ اذیت نبود. ۵ روزه هم حلقه ش افتاد.

سوال های مرتبط

مامان Amir Hossein مامان Amir Hossein ۳ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی