۱۱ پاسخ

عزیزم دردهای کاذبه بخاطر وزن بچه هست ک داره رشد میکنه نگران نباش ب دکترت بگو برات شیاف بنویسه

واژنم گاهی تیر میکشه اونم گاهی کمرم رانم درد میکنه

من ندارم

درد واژن دارم من

واژنم تیر میکشه گاهی کمردردم و ساق پاهام درد میکنه

من همه جام درد میکنه

موقع جاروبرقی کشیدن سمت راست شکمم درد می‌کنه ، تا بعد از ظهر حالم خوبه ، از بعداز ظهر تا نصف شب دلدرد خفیف دارم انگار داره میترکه ،درد کمر، دیگه همه چی

من داغونم😂

کمر درد کشاله رانم و زیر شکم احساس کشیدگی دارم .و گاهی اوقات واژن درد دارم

من کمرم شبا یهو قفل میخوره گاهیم زیر شکمم سوزن سوزن میش

واژن. کمر درد . دل درد
کلا داغون

سوال های مرتبط