۱۱ پاسخ

مگه میفهمی کدومه داره میزنه🤣

وای برا من خیلی جالبه الان چطور متوجه میشین حرکت هر کدومشونو برا من یدونس یه چپ میزنه یه راست ۳تا وسط

چه قشنگ ک جدا جدا حس میشن.من تاالان که هیچکدومو حس نکردم.واسه شما شاید جاشون یکم تنگ تر شده

آره عزیزم طبیعیه

درخواست دوستی بده

قبلا سمت چپیه رو حس میکردم الان مدتیه سمته راست نمیدونم تا الان ب دوتاشون حس نکردم ک تکون بخورن

مال من یکیش تو پهلو هست چون محکم میزنه تو کلیه ام بیشتر می‌فهمم
اون یکی که بالاتر هست جاش نرم تره زیاد متوجه نمیشم ولی هروقت رفتم سونو تحرک جفتشون به یک اندازه بوده
احتمالا یکیش یه جوری خوابیده که زیاد حس نمیکنی

چطور تشخیص میدی که کدوم بیشتر حرکت می‌کنه کدوم کمتر ؟؟؟

من دخترم خیلی عاقل بود‌ولی‌الان دیگ‌ ثانیه ای اروم نیست😅

هنوز زوده کم کم حرکتا کامل برات واضح میشه
ولی کلا یکیش همیشه فضول تره😂

من جدیدا دارم حسشون میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد