۱۰ پاسخ

حالا هی واسه اینم استرس نگیر گلی خودتو آروم کن دراز بکش چشماتو ببند باهاش حرف بزن خودت تو آرامش باشی بچه هم آرام میشه استرس ممنوع

عزیزم داد و بیداد نکن بهت فشار میاد
گناه داره بچت

اخه عزیزم بچه الان ۲۰۰ گرم هم نشده
چطور متوجه میشین خودشو سفت کرده؟ این حالت مال هفته های بالاتره ها
احتمالا رباط های رحمتونه
به چپ‌بخوابید و چیز شیرین بخورید اوکی میشه

اخی عزیزم 😔

فقط بخاطر بچت خونسردی تو حفظ کن خواهر گلم🤝🏻🩵🤌🏻

منم اوایل بارداریم از کوره در میرفتم دادو بیداد گریه حالا بخاطر بهم ریختن هورمونه یا هرچی ولی الان هر وقت میخام دادو بیداد راه بندازم اول میگم با خودم بی خیال بچت گناه داره بخاطر اون یکم ارامش داشته باش دیگه کم. کم برام عادت شده یهویی بروز نمیدم🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🚶🏻‍♀️

شما که هم هفته منی آنومالی رفتی یا نه؟؟

نه عزیزم بچه ترسیده خودشو جمع کرده یه شیاف پروژسترون بزار و ریلکس باش بخواب خوب میشی

نه یچیز شیرین بخور

خوب نباید این کارو میکردی

سوال های مرتبط