واکسن ۴ماهگی بهتر از ۲ماهگی بود
مثل واکسن دوماهگی هست
۴تاست ۲تا تزریق تو پا بود ۲تا خوراکی
بعد از واکسن به میران پاراکید دادم خیلی تب نکرد ولی دوماهگی پسرم خیلی اذیت شد
سخته یا نه خیلی اذیت میکنن؟؟
تکرار دو ماهگی اما خیلی راحت تر
۳تا ب پا بود
منم پس فردا باید ببرم بزنم
آره دوتا تزریقی دوتا خوراکی
برا دخترمن که خیلی سخت بود ازدوماهگی سخت تربود ایشالا برا دخترشما سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.