خانما واکسن 4 ماهگی چجوریه دوتاهست؟؟

۶ پاسخ

واکسن ۴ماهگی بهتر از ۲ماهگی بود
مثل واکسن دوماهگی هست
۴تاست ۲تا تزریق تو پا بود ۲تا خوراکی
بعد از واکسن به میران پاراکید دادم خیلی تب نکرد ولی دوماهگی پسرم خیلی اذیت شد

سخته یا نه خیلی اذیت میکنن؟؟

تکرار دو ماهگی اما خیلی راحت تر

۳تا ب پا بود

منم پس فردا باید ببرم بزنم

آره دوتا تزریقی دوتا خوراکی
برا دخترمن که خیلی سخت بود ازدوماهگی سخت تربود ایشالا برا دخترشما سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی