مامانا واکسن 4 ماهگی سختع

۵ پاسخ

ن زیاد سخت نیس دوقلوهای من ک درد نداشتن
متل شما دوقلوعه

تاپینگ وچنج کن داری

گلم شما خود همدانی ؟

من دخترم تب نکرد فقط بیقراری کرد

روز اول سخته بعدش درست میشه
کمی تب می‌کنه پاهاشو تکون میده درد می‌کنه بی قراری میکنه

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو🧸🩵 مامان آریا کوچولو🧸🩵 ۱۷ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی