دومی….
سومی….
والا اصلا به کار نمیاد
ظرف خودمون😂😂
هویج و توت فرنگی قشنگه
من از سومی خریدم ۱۶۵۰🥴 و حس میکنم الکی خریدم 😑
بنظرم فقط قاشق بخر بقیه اضافهس تو پیاله های معمولی بده
من هویج رو دارم برام پسرم
الان چ قیمنه؟؟
من خریدم ولی بازم تو پیاله های خودمون میدم به درد نمیخوره الکی هزینه کنیم فقط قاشقش به دردم خورد
دومی چون قرمزه بچه خوشش میاد
سومی
هردوقشنگه😍
چه خوشگله
از کجا میخوای بخری
سیلیکونی ترجیح میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.