۱۵ پاسخ

دومی….

تصویر

سومی….

تصویر

والا اصلا به کار نمیاد

ظرف خودمون😂😂

هویج و توت فرنگی قشنگه

من از سومی خریدم ۱۶۵۰🥴 و حس میکنم الکی خریدم 😑

بنظرم فقط قاشق بخر بقیه اضافه‌س تو پیاله های معمولی بده

من هویج رو دارم برام پسرم
الان چ قیمنه؟؟

من خریدم ولی بازم تو پیاله های خودمون میدم به درد نمیخوره الکی هزینه کنیم فقط قاشقش به دردم خورد

دومی چون قرمزه بچه خوشش میاد

سومی

هردوقشنگه😍

چه خوشگله

از کجا میخوای بخری

سیلیکونی ترجیح میدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی