مال ما اول بهداشت پرونده باز میکنه بعد میفرسته دکتر اینا
من فعلا جواب بتا نیومده هروقت بیاد میبرم نشون بهداشت میدم اون برام مینویسه
منك دكتر نرفتم احتمالا فردا برم-فوليك اسيد و دي
من فقط فولیک اسید و بعد از ناهار ویتامین d
من خوبم فولیک اسید و د۳میخورم هنوزم سونو قلب نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.