اونایی که ۵ هفته ان بیان
درچه حالین ؟ چ دارویی مصرف میکنین؟

۵ پاسخ

مال ما اول بهداشت پرونده باز می‌کنه بعد می‌فرسته دکتر اینا

من فعلا جواب بتا نیومده هروقت بیاد میبرم نشون بهداشت میدم اون برام مینویسه

منك دكتر نرفتم احتمالا فردا برم-فوليك اسيد و دي

من فقط فولیک اسید و بعد از ناهار ویتامین d

من خوبم فولیک اسید و د۳میخورم هنوزم سونو قلب نرفتم

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته پانزدهم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری