خانمایی که هم هفته منین
شما آسپرین مصرف میکنین؟؟

۱۲ پاسخ

من ازهفته ۱۲به بعدمصرف میکنم

اره من تو آزمایشم هموگلوبینم بالا بود دکتر داد

بله عزیزم

اره من الان یه هفتس میخورم دکترم گفت بهتره بخوری

من از ۹هفته استفاده کردم

اره من هفته ۱۵بود رفتم بهم اسپرین داد نگران کننده نیست عزیزم برای پیشگیری در مواردی بهتره مصرف بشه

نه چرا دکترم ب من چیزی نداد؟

آسپیرین چرا ؟

من امپول انوکساپارین میزنم دکتر اسپرین‌رو‌قطع کرد

من از دوماه قبل بارداری مخوردم

من دکترم از دوازده هفته بهم داد

اره خاهر مصرف میکنیم

سوال های مرتبط

مامان سینا و سبحان


💙🩵 مامان سینا و سبحان 💙🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری