من ازهفته ۱۲به بعدمصرف میکنم
اره من تو آزمایشم هموگلوبینم بالا بود دکتر داد
بله عزیزم
اره من الان یه هفتس میخورم دکترم گفت بهتره بخوری
من از ۹هفته استفاده کردم
اره من هفته ۱۵بود رفتم بهم اسپرین داد نگران کننده نیست عزیزم برای پیشگیری در مواردی بهتره مصرف بشه
نه چرا دکترم ب من چیزی نداد؟
آسپیرین چرا ؟
من امپول انوکساپارین میزنم دکتر اسپرینروقطع کرد
من از دوماه قبل بارداری مخوردم
من دکترم از دوازده هفته بهم داد
اره خاهر مصرف میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.