۸ پاسخ

بمنم نداده

بمن ک نداد

مصرف نمیکنم دکترم گف برا ۳۵ سال ب بالا تجویز میکنیم برا رقیق شدن خون و خون رسانس درست ب جنین

من آسپرین نوشت افتادم رو خونریزی از ۵ هفتگی دارم انوکسا مصرف میکنم

من سر دخترم دکتربرام نوشت ولی خواهرم که ماماس نذاشت بخورم گف بده

منم میخورم به خاطر فشارخون داد دکتر

بله از منم گفت تا هفته ۳۶ بخور

من هنوز باردار نیستم ولی چون سقط داشتم دکتر از الان داده روزی یدونه گفت وقتیم باردار شدی باید تا هفته ۳۶بخوری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری