خانمایی ک هم هفته من هستن شما قرص کلسیم مصرف میکنین؟؟

۱۱ پاسخ

نه عزیزم

بله بعد انتی از واسم نوشت

سلام دوستان😍😍
تو روبیکا گروه چتکده مامانا روزمرگی و بارداری و اقدام ها جهت دریافت لینک به آیدی زیر پیام بدید. لینک گروه و براتون بفرستم🥰
فقط لطفا فعالها درخواست بدن😙
@yyyyyyyy667

من 16هفته دکتر قراره برام قرص بنویسه

سلام عزیزم منم فقط فولیک اسید استفاده میکنم .

بله عزیزم کلسیم میخورم .همه باید بخورن .

واسه منم تازه تغییر داده

خودش عوض میکنه

سلام وقت بخیر من اوایل هفته۱۵بارداری هستم الان ۳روزه تکررادراردارم عفونت وسوزشم ندارم علت چی می‌تونه باشه

اره عزیزم بعد انتی بهم کلسیم داد

نه ب من دکتر هنوز قرص کلسیم نداده
فولیک اسید استفاده میکنم و ب ۶

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دِلانا🩷✨ مامان دِلانا🩷✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خورشید مامان خورشید هفته سی‌وسوم بارداری