۹ پاسخ

انتی مگه تاریخ فقط طبیعی رو نمیزنه؟

من طبق ان تی بم نوبت سزارین داده

من نه با ان تی زایمان کردم نه سن بارداری همچنان منتظرم دردم بگیره

من زمان دخترم ان تی و پریودی یکی بود
ولی 40 هفته و 4 روز زایمان کردم

ان تی

با انتی قراره سزارین بشم

ان تی

انتی عزیزم

بیشتریارو دیدم حتی از انتی هم میگذره یالله زایمان میکنن

سوال های مرتبط