سلام میگم من سونو آنتی دادم NT.1.2 جنسیت چی میشه

۳ پاسخ

چه ربطی داره😂

۱.۳ پسره

ربطی نداره ولی میگن از دختر همیشه کمه

سوال های مرتبط

مامان اِلین مامان اِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هانیس وتو دلی مامان هانیس وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی