کاش می میردم ولی ازدواج نمی کردم بدترازاون بچه نمی اوردم هنوزسی سالم نشده پیرشدم
وسط مجلس ختم پسرم منو بست به فش شوهرمم فهمید هیچ پاکنشی نشون نداد گفتم همین کارروکردی بچه ازت نمی ترسه بچه باید ازباباش بترسع
بذگشتع میگه تو ارزه ی بچه نگه داشتن نداری نمی تونی همش درگیرشمام
ازکی تاخالا وقت گذاشتن واسه زن وبچه شده درگیری
تا دوازده شب پیش رفیقاشه مام خونخ تنها اخرم میگه درگیرشمام
من اگه میدونستم ازدواج چییه هرگز ازدواج نمیکردم، من به شخصه قسم میخورم کل زندگیم همون پانزده سالی بود خونه بابام بودم شوهر کردم هيچی جز بدبختی ندیدم
اخ دور سرتون بگردم چقد اشک ریختم چقد به اکثریت ظلم شده ....چقد مادر که به خاطر ابرو و بچه و مسائل دیگه نمیتونن از زندگی اجباری دست بکشن...ببینید یه مرد چقد میتونه رو دنیای همسرش تاثیر بذا ه انشالله خدا حق زنای مظلومو از این ظالمای بی دین بگیره یا به اشتباهشون برسن یا به درک واصل شن
من با اینکه همسرم ادم بدی نیست ولی اقلا ازدواج برام قشنگ نبود پر از غم بود پر از مشکل پر از مریضی دوست دارم برگردم به مجردیم
اتفاقا الان داشتم پاسخا رو میخوندم
گفتم ببین چقدر ما خانما نا امید شدیم
که همشون از جمله خودم گفتیم نه🥺😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.