۷ پاسخ

وای من از زندگی سیرشدم ازبس نق میزنه از سروکلم میره بالا
نمیخابهههههه

جای سس خالی تو خونه هر بچه داری هس

دختر منم نمیخابه روزا اصلا

دستشو تو باند نمیکنه سوراخ کنه باندو؟

واقعا چرا انقد انرژی دارن🫠

خیلی نباته🥰

مواظب باش باند نیوفته روش

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان هلن 💖 مامان هلن 💖 ۱۱ ماهگی
مامان زینب خانوم🪿🍼 مامان زینب خانوم🪿🍼 ۱۳ ماهگی