من ۳تا دارم و تنها وقتی ک برای خودم دارم زمان دستشویه اونم بیشتر وقتا دخترم باهام میاد😄همش مشغول غذا پختن شستن جمع کردن هستم
۷ماه ک از شوهرم جدا میخابیم بخاطر خابوند بچها
خیلییی سخته.
واقعا برای یه مدتی باید قید خیلی چیزا رو بزنی و این اصلا راحت نیس.
هر چی بدست بیاری از اونور یه چیزی از دست میدی. من الان دوتا پسر دارم خداروشکر. خیلی خوشحالم بابتش. اینکه هردوشون در آینده ای نزدیک با هم بازی میکنن و تنها نیستن. ولی خب سختیهم داره دیگه. الان من شش ماهه هیچ جا نرفتم چون همض هوا سرد بود و بچه م ازون بچه های کم خواب و تقریباً نق نقو.
برای شوهرم اصلا وقت ندارم. بنده خدا اولویت آخره همیشه. رابطه و سکس هم خیلی دیر ب دیر داریم. انقد جفتمون خسته و داغونیم که .... من بیشتر البته.
خلاصه خیلی سختی داره ولی خب میدونم که موقته و میگذره.
عزیزم فعلا تا دو سه سالگی بچه ات صبر کن
من یکی دارم به هیچی نمیرسم حتی بعضی وقتا نمیتونم غذا درست کنم یا خونه تمیز کنم منم همیشه برام سوال بوده که اونایی که چند تا دارن چطور مدیریت میکنن والا انقدی که پسرم بد لجه من دیگه هیچوقت به بچه بعدی حتی فکرم نمیکنم بزرگ شه راحت شم
والا من یدونه دارم مدیریت ک نمیشه کرد چون هیچیشون سرتایم نیست لحظه ایه
همه کارات با یه بدقلقیش بهم میریزه
همشم باید پیشش باشی وقت بگذرونی نه ناهار نه شام هیچی سروقت نمیشه ،،بنده خدا همسرمم که صداش درنمیاد یعنی میبینه ترجیح میده سکوت کنه🤣خدا به داد چندفرزندیا برسه😮💨
والا من دوتا دارم دخترم نه سالش هست کاری به من نداره زیاد ولی خب وقتی برلش نمیتونم بزارم و خیلی ناراحتم پسرم ۷ ماهش هست کلا به هیچ کاری نمیرسم شبا جنازه میشیم هیچ وقتی باهم نمیگذرونیم تا دو سالگی بچه اوضاع همینه
من دوتا دختر ۹ساله و۶ساله دادم همش دعوا دارن اعصاب برام نداشتن سرهرچی بهونه میکنن خدارو شکر پسرم آرومه شب میخوابه از دست دخترام شب دیگه بی هوش میشم شوهرمم میگه همش کسلی واسم وقت نمی زاری
من یدونه دارم همشم خونه مادر شوهرمو مامانمم وقت برا خودمم ندارم چه برسه شوهرم
والا من یکی دارم تو همه موندم نمیدونم چطور میشه مدیریت کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.