۵ماهگی گلم
من ۳۱ هفته زایمان کردم گفتن تا پایان شش ماهگی شروع نکن
من شاید ی ماه دیرتر از ۶ هم شروع کنم
به نظرم نده بهش بزار معده اش قوی تر بشه گوارشش سازگاری بیشنری پیداکنه
منم بچم همینحور بود شیرم نمیخورد من خیلی مظطرب بودم ک سریع غذا کمکی شروع کنم چون اصلا شیردرست نمیخورد
بی اجازه دکترش چهارماهگی شروع کزدم بافرنی و لعاب برنج دیدم خوبهدشروع کردم پوره دادن بچم وحشتناک بالا میاورد کارش داشت ب بستری میکشید
دیگه شیرم نمیخورد هیچیی مطلقااا معدش نابود شده بود دو هفته نداذم بعد باز با فرنی سروع کردم دیدم خوبه یکم پیش رفتم دیدم داره مثل سری قبل میشه رفتم پیش دکتر هم داروهاشو عوض کرد خیلی قوی کرد هم گفت تا دو هفته بعداز شش ماهگی ندم فقط شیر بدم و رژیم مخصوص داد این سری طبق دستور پزشک رفتم بچم واقعا فرق کرده بود تونستم شروع کنم براش
پس ب این نتیجه رسیدم زود شروع کرد اشنباه محضه برای یه سری بچه ها
شروع با بی ال دبلیو برا یه سری بچه ها اشتباه محضه هر بچه ای نسخه ی خودشو داره
من ۳۵ هفته زایمان کردم از اخر ۵ ماهگی شروع کردم
من 35 زایمان کردم رفلاکس داشت 5 ماهگی
از فرنی شروع کردم ولی مرغ و اینارو 6 ماهگی دادم
من31هفته به دنیا اومد ازپایان 4ماهگی شروع کردم
ساواش ۳۴با وزن۲۸۰۰بدنیااومد عزیزم
ودکترش بخاطره رفلاکسش ازپایان پنج ماهکی گفت شروع کن به غذاکمکیش
ببین چندهفته زودتربدنیااومده همونقدر به تاخیربنداز شروعشو
سوال منم هس
۳۶ هفته زایمان کردم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.