منم نکردم گفتم بعد زایمان انجام میدم
من خودم نزدیک ۱۵ سال همش ناخونام کاشت اصلا انگار جزیی از بدنم ولی از اول ریموو کردم اخه بعدشم پوست نی نی حساس اگه خدایی نکرده خش بنداز با ناخونامون خیلی گناه دارن گفتم بعد۶ ۷ ماهگیش میرم باز میزارم واقعا رسیدگی به نوزاد با ناخون سخت به نظرم
لاک میتونی.کاشت و ژلیش از ۳۴ هفته به بعد .پودرمنرو که بو داشته باش پلی ژل یا بیلدر اینا برو
چرا نتونی بزن لاک
لاک بزن ولی ماسک بزن
بهتره نزنی بخاطره بوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.