۶ پاسخ

منم نکردم گفتم بعد زایمان انجام میدم

من خودم نزدیک ۱۵ سال همش ناخونام کاشت اصلا انگار جزیی از بدنم ولی از اول ریموو کردم اخه بعدشم پوست نی نی حساس اگه خدایی نکرده خش بنداز با ناخونامون خیلی گناه دارن گفتم بعد۶ ۷ ماهگیش میرم باز میزارم واقعا رسیدگی به نوزاد با ناخون سخت به نظرم

لاک میتونی.کاشت و ژلیش از ۳۴ هفته به بعد .پودرم‌نرو که بو داشته باش پلی ژل یا بیلدر اینا برو

چرا نتونی بزن لاک

لاک بزن ولی ماسک بزن

بهتره نزنی بخاطره بوش

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری