سلام مامانا تو هفته من میشه کاشت یا ژلیش انجام داد

۵ پاسخ

من از قبل بارداری دارم و ترمیم میکنم
سری قبلم‌همینطور

اره میشه فقط نور یو وی ب شکمت نخوره

نه مشکلی نداره سه ماه اول نباید انجام بدی

من الان دومین بارداریمه ۳ماهه اول رو کاشت نکردم از هفته ۱۲به بعد آزادی خداروشکر پسربزرگم سالم ب دنیا اومد الانم که ۳۴هفته باردارم از ۳ماهگی ترمیمامو رفتم هیچ مشکلیم نداشته حتی واسه زایمانم هم رنگ و لایت و ترمیم ناخن و مژمو انجام میدم

نه ممنوع

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 ۲ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری