من از قبل بارداری دارم و ترمیم میکنم
سری قبلمهمینطور
اره میشه فقط نور یو وی ب شکمت نخوره
نه مشکلی نداره سه ماه اول نباید انجام بدی
من الان دومین بارداریمه ۳ماهه اول رو کاشت نکردم از هفته ۱۲به بعد آزادی خداروشکر پسربزرگم سالم ب دنیا اومد الانم که ۳۴هفته باردارم از ۳ماهگی ترمیمامو رفتم هیچ مشکلیم نداشته حتی واسه زایمانم هم رنگ و لایت و ترمیم ناخن و مژمو انجام میدم
نه ممنوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.