کاشت ناخن یا ژلیش توی هفته ها ۲۵ مضرره ؟؟؟

۹ پاسخ

من که ناخنمو برداشتم و دیگه هرگز نمیزارم

من ۲۲هفته از دکتر خودم پرسیدم گفت اوکیه بزن ولی اگر نزنی بهتره و اگرم خاسی بزنی ماسک بزار ک تو سالن بوهای مختلف هست خطری نداشته باشه و سعی کن چندساعتو کامل نشینی بینش یکم راه برو یا دراز بکش
و خلاصه من انجام دادم الان به ترمیم رسیده امروزم پیشش بودم پرسیدم برا اکستنش مژه گفت بهتره نباشه چون گاز چسبش بده
بد ناخنم من خودم ناخن کارم پودر انجام نده چون بوی لیکویید خیلیه سعی کن ژل کار کنه

من از دکتر پرسیدم گفت ضرر دارع انجام نده

ممنوع نیست اما مضره انجام ندی بهتره بخاطر اشعه UV

من تو بارداری نمیزارم عزیزم هم ضرر داره هم خدای نکرده زایمان بخوای بکنی باید دوتا از انگشتات ناخون نداشته باشه تا اکسیژن به انگشتت وصل میکنن متوجه بشن حیف پول نیست هزینه کنی بزار بعد زایمانت لاک بزن خودت

منم مرتب انجام میدم

دکتر من گفت ۳ ماه اول ممنوع است
بعدش بلامانع است

من که کلا تو بارداری انجام نمیدم

من خودم ناخنکارم اما فعلا جرعت نکردم درست کنم 🫠

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌ودوم بارداری