۳ پاسخ

کاا نکنی بهتره ولی از الان به بعد فکر کنم اوکیه بعضیا از اول بارداریشونم دارن

من ناخنکارم سعی کن از متریال پودر استفاده کنی که دستگاه یو‌وی کمتری میخواد...جای معتبر برو که خدایی نکرده دچار قارچ نشی چون تا نه ماه منع مصرف انتی بیوتیک داری پس بهتره دقت کنی

من از اول داشتم و مشکلی نبوده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری