ای وی اف چیه خانمااا

۵ پاسخ

یه روش باروری

تخمک زن و اسپرم‌مرد رو میگیرن تو ازمایشگاه پرورش میدن وقتی جنین شد وارد بدن زن میکنن

ببخشید باروری

یه روش باروی

برای نازایی چند قلویی

سوال های مرتبط

مامان 🥰😘❤ مامان 🥰😘❤ ۱۴ ماهگی