۱۵ پاسخ

ما رفتیم حبوبات و شکر و روغن‌و خوراکی برای بچه گرفتیم

من تو کمد دارم پر رب و حبوبات دیگه اینسری رب و حبوبات برنمیدارم این سری مرغ زرشک فلفل سیاه گلاب برمیدارم

من هرچی لازم باشه واسه خونه همونو میخرم
ببین چی نداری یا تموم شد بخر همو ننو

من گوشت میگیریم

هرچی که لازم دارین

مال من چندتا ماکارانی و یه روغن و دوتا سس شد😐😐

من رفتم مرغ و کتف گرفتم

یه بسته یک کیلویی گوشت چرخکرده یه بسته ۱ کیلو ۸۰۰ گرمی ران مرغ عدس ۲۵۰ گرمی ....البته این مال دخترم و باباشه من با بابام اینا یارانه میگیرم

من مرغ و گوشت میگیرم فقط

من لیست دارم هرچی تموم میشه مینویسم که بگیرم . ماه پیش شوینده و دستمال اینا . این ماهو هنوز لیست نکردک دیشب شوهرم خامه خرید گفتم وای چرا گرفتی با کالابرگ میگیرم 😂😂

من امروز رفتم هرچی لازم داشتم خریدم مث شوینده و دوتا مرغ و دوتا ماهی

از ما ک 3میلیونه .یک و سیصد خورده ریز خریدم مابقیش میخام دوتا مرغ بخرم

چیز خاصی نمیشه که
ما رفتیم یه مرغ برداشتم و تخم مرغ و رب و روغن و خرما چند تا چیز دیگه
یه سبد کوچیک دستی شد بعد همسرم گفت باز بردار اینا به ۴ تومن نمیرسه
گفتم بزار بریم حساب کنیم نشد ۴ تومن باز برمیدارم
خلاصه رفتیم حساب کردیم خانمه گفت شده ۴۸۵۶ تومن
یه نوشابه و چند تا خوراکی هم برداشتم یه یک تومنی کارت کشیدیم خودمون از جیب
اینقدر همه چی گرونه دوتا مرغ و یک کیلو گوشت بخری کالابرگت تموم شده

از من رو شوهرم نمیده بهم😐

خب ببین چی کم داری توی خونه

سوال های مرتبط

مامان انیلا مامان انیلا ۵ سالگی
مامان 🌱الیسا🌱 مامان 🌱الیسا🌱 ۵ سالگی