افطار نون پنیر گوجه گردو و سبزی تازه وای ضعف کردم.
شام هم زرشک پلو
افطار تنهام نون پنیر چای خرما و تافتون دارم واسه شام چلومرغ گذاشتم
اش رشته
من زرشک پلو با مرغ درست کردم امروز واسه ناهار جاتون خالی
افطار ما فقط نون پنیر گوجه خیار میزاریم
انی که زیر همه نهار ها دیس زده فقط یه احمق هست خاک تو سرت انقدر نفهمی که حتی ازادی بیان درپیام گهواره رو هم نمیتونی تحمل کنی
ناهار زرشک پلو داشتیم
نهار همبرگر بود جاتون خالی میل شد وشب هم سوپ رشته به شرط زنده بودن
خورشت قیمه
مرغ همراه با پیاز درسته و سیب زمینی خرد شده و آب و ادویه میزارم بپزه لپه خیس خورده میریزم توش
برگ سیرخورد شده و با روغن تفت میدم و تخم مرغ میزنم اضافه میکنم به خورشت میزارم جا بیفته رب و آب نارنج یا آبلیمو میزنم
ما همگی سرما خوردیم سوپ خوردیم
افطار نون پنیر خیار گوجه گردو شام هم تهچین دارم که ساعت یک شب میخوریم سحر پا نمیشیم دیگه
ما ناهار دمی گوجه هنوز نخوردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.