۷ پاسخ

عزیزم چنددیقه یه باره؟

اگه زودتر بری اونجا اذیت میشی.تو خونه ورزش کن.حموم گرم برو.تو خونه تحمل کنی از بیمارستان بهتره

دیگه وقتی در این حدی باید بری

دیگه موقع زایمانته همین الان بروو

حتما برو دیگه وقتشه.

برو زایشگاه اگه انقباض باشه نشون میده

برو چک بشی

سوال های مرتبط