به حالت چمباتمه تو خونه راه برو ، دوش اب گرم بگیر ،اسکات بزن ، پله بالا پایین کن . نفس عمیق بکش تا بتونی تحمل کنی دردات ک نظم گرفت برو بیمارستان
پیاده روی
پله بالا پایین کن
چهار دست پا راه برو
اسکات بزن
تا میتونی پیاده روی کن
اگه قابل تحمل نیس حتما برو حداقل بدونی چند سانت شدی معاینت میکنن کمک میکنن رحمت بازشه
برو زایشگاه دیگه انقدر دردت زیاد شده
هر چند دقیقه ست الان؟
نوک سینتو ماساژ بده ، دوش ابگرم بگیر ، اسکات بزن .
خب برو بیمارستان خودشون امپول میزنن به باسنت درداتون فاصله شو زیاد میکنه و رحمتو نرم تر میکنه که زودتر باز بشه
کم کم کمترمیشه فاصلش سعیکن راه بری توخونه که بهتررحمتبازبشه انشالله تاشبزایمان میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.