دوستان فرنی را با چی شیرین میکنید؟؟

۱۷ پاسخ

خرماـسیب-شیره انگور و خرما

موز
سیب درختی
خرما
نارگیل
۴شیره
گلابی

نبات یا شیره انگور

من باخرما شیرین میکنم میخوره دوست داره

موز .خرما.شیره انگور

یکم شکر دکتر بهم گفت .. ولی خرما وموز داشته باشم‌دیگه شکر نمیزنم خالی بخوام بدم یکم شکرمیزنم

شیره و نبات و شکر اینا زیر یکسال خوب نیس
خرما استفاده کن

خرمای پوست کنده

نبات موز سیب خرما شیره ی انجیر

شیره توت شیره انگور سیب موز گلابی

خرما
۳شیره

شيره انگور.

خرما
گاهی یه تیکه کوچیک نبات

والا من هر دفه موز یا خرما میریختم ولی بچه ام بدنش شد جوش دیگه درست نمیکنم

خرما پوست کنده.

نبات.

موز یا توت فرنگی یا خرما

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان آراز و آسنا مامان آراز و آسنا ۱ سالگی