۱۰ پاسخ

منم خیلی دلم میخواد زودتر زایمان کنم
ولی حتی بیمارستان خصوصی اینجا قبل پر شدن ۳۷ هفته اصلا اجازه سزارین اختیاری نمیدن

منمممممم😭😭😭

عزیزم من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم اوکی بود کلا ۳۷ هفته ب بعد بچه کاملا فقط اگ بمونه وزن میگیره همین

منم دقیقا فردا میشم ۳۷
خستممممممم

ن توروخدا من ۳۸ هفته کامل بودم سز نکرد فردا میشم ۳۸ هفته و ۳ روز وقت عمل دارم

زود
من ۳۸ هفته و دو روز زایمان کردم دو روز جلوتر از گفته ی دکتر اونم فقط به خاطر اینکه قرار بود نیروگاهها روبزنن من زودتر رفتم و استرس شدید داشتم
صبر کن تا هفته ت کامل بشه بعد زایمان کن
به خاطر وزن گیری بچه ت و سلامتیش

زوده عزیزم بچه خدای نکرده میره دستگاه دو هفته دیگه صبرکن بچتم به سلامت دنیا بیار

منم واقعاااا خسته شدم
خیلییی سنگینم 🥺

هنوز خیلی زوده میره داخل دستگاه چرا عجله داری گلم

زوده هاا

سوال های مرتبط

مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۳ ماهگی
مامان اسما مامان اسما روزهای ابتدایی تولد
مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی