منم خیلی دلم میخواد زودتر زایمان کنم
ولی حتی بیمارستان خصوصی اینجا قبل پر شدن ۳۷ هفته اصلا اجازه سزارین اختیاری نمیدن
منمممممم😭😭😭
عزیزم من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم اوکی بود کلا ۳۷ هفته ب بعد بچه کاملا فقط اگ بمونه وزن میگیره همین
منم دقیقا فردا میشم ۳۷
خستممممممم
ن توروخدا من ۳۸ هفته کامل بودم سز نکرد فردا میشم ۳۸ هفته و ۳ روز وقت عمل دارم
زود
من ۳۸ هفته و دو روز زایمان کردم دو روز جلوتر از گفته ی دکتر اونم فقط به خاطر اینکه قرار بود نیروگاهها روبزنن من زودتر رفتم و استرس شدید داشتم
صبر کن تا هفته ت کامل بشه بعد زایمان کن
به خاطر وزن گیری بچه ت و سلامتیش
زوده عزیزم بچه خدای نکرده میره دستگاه دو هفته دیگه صبرکن بچتم به سلامت دنیا بیار
منم واقعاااا خسته شدم
خیلییی سنگینم 🥺
هنوز خیلی زوده میره داخل دستگاه چرا عجله داری گلم
زوده هاا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.