خانوما برای بچه 6 ماهه وزن 7کیلو نیم خوبه یا نه؟

۶ پاسخ

فک کنم خوبه چون پسرمن ۱۰.۲۰۰ گفتن زیاده

دختر منم ۷/۵هست نگفتن که کمه منم نپرسیدم

فک نکنم بچه منم 6600عه😭

بستگی ب وزن تولد داره هر ماه ۱ کیلو بایس اضافه کنه

مهم اینه رو‌نمودار باشه عزیزم💕

وزن تولد چقدر بود؟

سوال های مرتبط

مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی