برای منو شکوند از وسط
برو دکتر عزیزم. هیچی باهاش گاز نزن، فقط غذای مایع بخور تا بری دندون پزشکی. سریع هم برو
ضربه خورده بمون یه کم احتمالا دوباره سفت شه
من تو اینستا دیده بودم میگفتن حتی وقتی دندون میوفته سریع بذارین سرجاش یکم فشار بدید مجدد درست میشه راست و دروغشو نمیدونم شماهم امتحان کن بلکه سفت بشه جاش
وااای یاد پسرم افتادم انقدر با کله میزد تو دماغم ،چند بار خون اومد یه بار شکست
ممکنه بیفته به دندونپزشک نشون بدین حتما قبل افتادنش.پسر منم چند وقته پیش انگشتش کوبید توچشمم قرنیه چشمم خراش برداشت یکماه پدرم دراومد تا خوب شد🥲
بذار از درد بیوفته اگر درد میکنه، بعد کامل مطمعن شو لق شده، اگر لق شده واقعا اره برو دکتر چون لق باشه دیگ حساس میشه با ی چیزی سفت ممکنه بشکنه کلا
یااااخدا چقدر محکم خودش چیزیش نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.